Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

kk

poniedziałek, 29 października 2012

Cudowna moc hantli.

To, że kocham maltretować swój brzuch to wiecie. Nie wiem skąd się wzięła moja mania na płaski i umięśniony brzuch. Pamiętam, że już w podstawówce lubiłam wykonywać brzuszki. Dzień bez szybkiej 50 był dniem straconym. Właściwie do tej pory była to jedna z głównych części ciała, na którą zwracałam uwagę. Do czasu... Aż na jednym zdjęciu zobaczyłam moje, nie do końca, umięśnione ramiona. Zawsze podziwiałam ładnie zarysowane mięśnie pleców i delikatnie zaznaczone mięśnie ramion. Nie wiem dlaczego, ale jakoś w swoim treningu zapomniałam o tej części ciała. Dopiero treningi z Ewą, przypomniały mi, że przecież ramiona też mają mięśnie i warto się na nich skupić podczas swojego codziennego treningu.

Postanowiłam wykorzystać do tego 1,5kg ciężarki, które kurzyły się za łóżkiem.


Przy pomocy niezawodnego youtube i innych stronek internetowych wybrałam kilka ćwiczeń, które angażują mięśnie ramion. Wkrótce podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami i wskazówkami, które ćwiczenia warto wykonywać, a które można ominąć.
Tymczasem poniżej wrzucam filmik z ćwiczeniami ujędrniającymi obwisłe ramiona:


Ciekawa jestem, czy w Waszych codziennych treningach znajdują się ćwiczenia na ramiona? :))) Polecacie jakieś konkretne ćwiczenia?
Ja śmiało mogę powiedzieć, że swój trening wzbogaciłam o "hantelkowe szaleństwo" + pompki :) i mam nadzieję, że wkrótce moje ramiona zamienią się z galaretki w hmmm... ładne bicepsiki i tricepsiki.




J.

4 komentarze:

  1. Ja usilnie poszukuje skutecznych ćwiczeń na "klatę".
    p.s Też mam bzika na punkcie brzucha :D
    pozdrawiam serdecznie
    stała czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że trafiłam na Twój blog, bo naprawdę przykuł moją uwagę! z przyjemnością będę tu teraz zaglądać! :)
    mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię Też i dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    całusy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. staram się robić na wszystko, jedynym problemem jest, żebym ruszyła tyłek i robiła :/ ale idzie mi coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...