Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

kk

niedziela, 21 lipca 2013

Przymusowe "water break"

No i stało się. Doigrałam się totalnie. Ku rozpaczy mojej i Czekoladki, który przyzwyczajony jest, że zawsze wieczorem, tuż przed kąpaniem, razem ćwiczymy Insanity. Niestety wczoraj musiałam odpuścić ćwiczenia, co nie zdarza mi się za często. Powód jest całkiem poważny - okropny ból ścięgna Achillesa oraz opuchnięta noga. Czułam, że tak to się skończy. Przedwczoraj podczas ćwiczeń czułam lekki dyskomfort, ale zlekceważyłam go {o ja głupia} i dokończyłam trening. Wczoraj, podczas spacerku z Czekoladką z ledwością dałam radę chodzić, dlatego postanowiłam nie kusić licha i odpuściłam sobie wieczorne ćwiczenia. Zdrowie jest najważniejsze, a z Achillesem nie ma żartów. Jak widać, problem z Insanity sam się rozwiązał. Chcąc nie chcąc muszę zrobić sobie przymusowe 'water break'. Coś czuję, że to moje pożegnanie z Insanity. Aleee... Nie ma tego złego. Przez te kilka dni, a może tygodni, skupię się na racjonalnym, zdrowym odżywianiu, 'przeproszę się' z ćwiczeniami na ABSik i się w pełni zregeneruję.


Na koniec jeszcze raz zwracam uwagę osobom, które myślą o rozpoczęciu Insanity - nie jestem pierwszą osobą i pewnie też nie ostatnią, która nabawiła się kontuzji podczas tego treningu. Naprawdę warto uważać na kolana, ścięgna itp. Program jest wymagający i bez odpowiedniego przygotowania i rozgrzewki, nie radzę go rozpoczynać. Ja sama powinnam była go odpuścić w tym feralnym dniu, ale niestety ambicja i pewnie głupota nie pozwoliła mi tego uczynić. Ech... Jednak człowiek powinien słuchać swojego ciała. No cóż... Mam tylko nadzieję, że sprawa z moją nogą nie jest poważna i za kilka dni wrócę do pełnej sprawności :)

Buziaki :)

J.

11 komentarzy:

  1. szybkiego powrotu do zdrowia i nie szalej na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyda Ci się ten czas na regenerację, zwłaszcza że sama już wiesz jak ją wykorzystasz ;)

    oby szybciutko wszystko wróciło do normy! trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. duzo zdrowka wracaj szybko do formy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz już wiem, że te treningi nie są dla mnie... niestety mam problem ze stawami, kolana bolą najbardziej przy side lunges i zamiast tego ćwiczenia robię przysiady. Wracaj do zdrówka! Oby water break nie trwało za długo. ooo i pamiętaj o duuużej ilosci wody :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę zdrówka i szybkiego powrotu do formy!

    Pozdrawiam
    Albert

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykra sprawa :( Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia. Ja sama chyba zacznę trenować z Mel B, bo niestety siłownia 3x w tygodniu nie jest wystarczająca i efekty mnie nie zadowalają :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Trafiłam tu i będę podczytywać :)
    Powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dobrze, że masz teraz taki problem ze ścięgnem, ale miejmy nadzieję, że wszystko dobrze się skończy i szybko wyzdrowiejesz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma co, trzeba się wsłuchiwać we własne ciało i nie dać ponieść ambicji, bo zazwuczaj źle się to kończy. 3 mam kciuki za szybkie przejście kontuzji.

    OdpowiedzUsuń
  10. witam w klubie. mnie zawiodła niedawno kostka ;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...